luni, 30 ianuarie 2017

3 poze, 2 vorbe - Ianuarie 2017


white phase common buzzard (buteo buteo)
O poză în care mi-am pus mari speranțe, cercurile albe din jurul ochilor, care aproape se unesc, fața aparent mai înfundată și penajul ceva mai înfoiat, m-au făcut să sper că e ceva huhurezo-buhă... Dar după un schimb de mesaje cu niște oameni care știu mai multe, a trebuit să accept că e doar un șorecar comun (buteo buteo), probabil juvenil... Părerea majorității suna cam așa: "white phase common buzzard"... Care-i treaba cu "white phase"? E o chestie care trece la maturitate? Habar n-am... Dacă e cineva care știe, spuneți-mi și mie.

Great heron
Iarăși egreta mare, un pic mai de aproape... Ziua e aceeași, balta e aceeași, egreta e aceeași... Asta-i tot.

Eurasian wren
Ochiul boului, o pasăre groaznic de vioaie, care până acum a fost un constant motiv de frustrare... Te lasă să te apropii doar cât să-ți mențină trează speranța că până la urmă o să-i poți face o poză, apoi zvârrr în următorul tufiș - niciodată prea departe... Parcă spune: Hai, hai că poți... Nț, nu de data asta!




Haideţi pe afară şi aveţi grijă de voi!

4 comentarii:

  1. mica si vioaie asa este, da' uite ce noroc au altii :)

    http://armeria.one/2016/06/08/credibile/3-23/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos... Dar mai degraba ma gandesc ca ceva nu era chiar in regula cu pasarea.

      Ștergere
  2. Scuzama dar comentariul meu nu are legatura cu ce ai publicat ci vreau sa te intreb se poate seva de nuc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, dar despre seva de nuc nu stiu nimic, nici de bine, nici de rau...

      Ștergere